Thursday, October 16, 2008

Lover's veil...Hijab Sang Pencinta..


Well done again to Ramli Awang Murshid..this time..I bought this book..selalunhya aku dapat free...saje2 nak fired up myself..yg tak bestnya..I already knew the ending before I read it..dah dia asyik citer jer jalan citer kat aku...sebelum buku tu publish lagi..ngeh..ngeh..ngeh..

Readers don't know how dia dapatkan ending to..aku jer yg tau..kekekkekek . he said..after discuss with the publisher and the team, abg pek told me he solat hajat..to cari idea. nak spice up kan laksamana sunan punya ending.see...manalah tak murah rezeki..siap solat hajat lagi..

Sunday nite last week, pergi beraya rumah dia...cam biasa abg pek dok citer yg how bless he was with the increasing number of sales, sambil selit2kan perli dia kat aku lah..suruh aku write a novel as well...hem..tulis list barang nak shopping aku terrorlah....takpe2...ni tgh buat lah ni..masuk chapter 4 dah..ok apa? dari tak start langsung....

sapa2 yg tak baca lagi..jangan malu2..pergilah beli..and sapa2 yg tak tahu..this is trilogy novel..so better baca ikut kronology 1) Bagaikan Puteri, 2) Cinta Sang Ratu 3) Hijab Sang Pencinta.. kalau tak dapat beli..kontek me..i'll try to get it but with extra charge lah..tau..

Happy reading..

No comments: