Thursday, October 16, 2008

aidilfitri..the ambush!!



Last friday..My family n I've been invited to attend intan's open house. Don't know lah..why intan buat open house on Friday evening..it ends up we all dok melepak until 1am..the best part, the kids langsung tak mengantuk....

On saturday, we wnt to selayang to visit my hubby's auntie..teruknya jam..it takes 2 hours from usj to selayang..mcm nak pergi melaka lah pulak..we drop by at mdors punya kedai cermin mata kat bandar selayang..bila sampai je..I can see that she has something in her mind...and right before I balik she said..esok jom pergi rumah nori..and we all pun plan lah..not to inform nori.

I suppose to jumpa maroha since she just came back from melbourne..lama tak jumpa dia..,but she has stuck in Shah Alam and I have to stop by at another friend's house at Taman Dagang..itu pun take 2 hours from selayang to taman dagang,,,gile..ngeh..ngeh..ngeh...

Then I informed maroha, that mdor n I plan to ambush nori's house, roha pulak cakap ajaklah dee sekali..we all pun ajak lah dee.it's hujan lebat..but ambush tetap ambush..after pusing2 cari jalan suakasih 3 bandar tun hussein onn..jumpalah, very nice house...baik jer..sampai kat pagar rumah nori I called her.."nori ko ada kat rumah ke, buat apa tu..bukak pintu jap..aku ada kat luar pagar rumah ko ni.." kekekekek Berjaya!!!..missi nak ambush nori..tu pun dia tak tau lagi roha pun ada n dee on the way to her house.

kat rumah nori..udang n rendang mak dia dah sedia dah..macam tau2 jer..tu yg best.

balik dr rumah nori, roha n i went to rumah mak datin dina kat semenyih selepas sesat-sesat...heh...nasib baik sampai..dina yg sarat nak beranak tu masih sempat melayan kitorang ni..

seronoknya raya tahun ni...alhamdullillah..hopefully still got chances till raya next year..

1 comment:

daingz said...

nani aku arrrr.... syioknyer korang ambush umah orang..... gi tau bila nak ambush lagik ok....