Sunday, July 26, 2009

50 Hengget baru...


Semalam or kelmarin or yesterday...(aku ada masaklah dgn penggunaan istilah ni..) kami sekeluarga keluar ke Summit...asal usulnya nak tengok movie...tapi tu tak penting...bukanlah main highlight aku utk hari ni...

Lepas dari habis tengok Transformers..(boleh ke..anak aku si Naqeesya tertidur....tengok citer tuh..punya meletup sana sinih...dia tido.. )aku pun nak lah mengeluarkan duit dr mesin ATM. Mesin ATM kat Summit tuh dah lah terletak di ceruk2..dengan keadaannya yg agak tak terurus..Sebaik aku sampai kat mesin tuh..aku nampak ada segerombolan warga indon sedang menelek-nelek..mesin tuh.. lepas seminit they all pun blah dan aku pun mencucukkan kad ATM aku dan menekan2 apa yg patut...tak lama kemudian duit pun kluar dr mesin..yg peliknya duit tu..lain dari yang lain.....aku pun jadi macam bengong skit..aku tgk je duit tuh..dalam hati aku sempat lagi nak fikir.."eh! ni bukan duit aku..ni duit lain ni, lain jer rupenye...ni duit indon ke..(sambil terfikir kat geng indon tadi)..eh..eh..duit apa ni....?"

Ada kot 10 -20 saat aku tenung duit tu kat mesin tanpa menariknya keluar...then enche jay datang.."yang.. tu duit baru tuh..wah bestnya dapat duit baru..." then baru aku macam kena penampar ...tersedar sendiri..ohhhh....tu duit 50 hengget baru ingat kan duit indon.......sabar je lah...!!!

No comments: